Expeditie Robinson

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Expeditierobinson
Op zoek naar Expeditierobinson? - Zoek Expeditierobinson in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Expeditierobinson, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Expeditierobinson > Forum > Expeditie Robinson 2011 > Expeditieleden
  Rick  1. Geplaatst op 29 augustus 2011 om 09:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wie is jouw favoriet?

Deborah Ostrega is een Belgisch presentatrice, actrice en zangeres. Ze wordt voor het eerst opgemerkt toen ze in 1995 meedeed aan de verkiezing van Miss België. Ze won niet, maar ze werd wel assistente in Urbanus' toenmalige programma RIR.

Sascha Visser is een Nederlandse acteur, televisiepresentator en zanger. Zijn carrière begon met een gastrol in de Nederlandse komedieserie ‘Ben zo terug’.

Lauretta Gerards is een Nederlandse actrice. Ze maakte de Havo af en nam vervolgens een jaar vrij, waarin ze af en toe optrad voor regionale televisie. Ze studeerde HBO Media- en Entertainment management, maar maakte die opleiding niet af.

Freddy is een voormalig Belgisch bokskampioen. Hoewel hij al op leeftijd is (1948) is hij nog zo fit als een hoentje. Hij werkte mee aan het boek 'Fit en Gezond met Freddy de Kerpel'. In het boek laat hij zien hoe je fit en sterk kan worden, ongeacht je sportieve voorgeschiedenis.

Tanja Dexters werd in 1998 verkozen tot Miss België. Ze studeerde destijds voor kleuterleidster en maakte deze opleiding af tijdens haar missjaar. Na haar jaar als Miss België trok ze naar Milaan, waar ze een modellencarrière bij hetzelfde modellenbureau als Naomi Campbell opbouwde.

Sipke Jan Bousema is een Nederlandse televisiepresentator en acteur. Bousema maakte zijn televisiedebuut in januari 1999 als presentator van het Schooltv-weekjournaal.

Katerine

Esther Schouten was een professioneel bokser en onder meer 5-voudig wereldkampioen in het superbantamgewicht. Ze nam in stijl afscheid van het profboksen in Carré tijdens de Ben Bril Memorial in 2010. Ze won daar van Keniaanse Judy Waguthii en behield daarmee haar wereldtitel.

Nicolas is een bekende uit de serie 'De Pfaff’s'. Hij is de partner van Debby Pfaff, dochter van oud-keeper Jean-Marie Pfaff. Zij stappen in 2011 in het huwelijksbootje.

Jochem Uytdehaage is een Nederlandse oud-schaatser, die in 2002 de gouden medaille won op zowel de vijf als de tien kilometer bij de Olympische Spelen in Salt Lake City.

'Do' is een Nederlandse zangeres uit Valkenswaard. Op haar 15de moest Do zich gaan voorbereiden voor het tennistoernooi Wimbledon. Ze besloot echter door een zware blessure een einde te maken aan haar tenniscarrière en zich toe te leggen op muziek.

Niko is momenteel bekend van JIMtv, een Vlaamse jongerenzender. Hier is hij VJ. Voorheen was hij in de muziek actief als frontman van de band Nailpin en later in Mid Air Collision, een punk rockband.

Anne De Baetzelier is een Vlaamse omroepster en presentatrice. Ze is vijf-talig, waardoor ze naast tv-presentatie ook een vaste waarde in de presentaties van bedrijfsevents is.

Patrick Martens is een Nederlandse acteur en presentator. Martens is vooral bekend door de rol die hij speelde in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) als Morris Fischer en later door de jongerensoap ZOOP op Nickelodeon.

Sylvia Geersen eindigde als tweede tijdens het eerste seizoen van het televisieprogramma Holland's Next Top Model. Hierna ging zij werken als model en werd het gezicht van het cosmeticamerk Laura Mercier; ze kreeg een opdracht voor billboardfoto's van het Amerikaanse merk Guess.

Kobe van Herwegen is een Vlaamse acteur, presentator en goochelaar. Hij studeerde af als regieassistent aan het RITS te Brussel. Hij doet ook mee aan wedstrijden van de Belgische Improvisatie Liga (BIL).

Ben benieuwd naar jullie mening

Marco  2. Geplaatst op 29 augustus 2011 om 09:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Leuk om gisteren iedereen gezien te hebben.
Zelf zie ik Jochem Uytdehaage wel ver komen!

Robinexp  3. Geplaatst op 01 september 2011 om 13:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Go Sipke-Jan!

Ben benieuwd hoe deze held van Opsporing Verzocht gaat komen!

Is er een echte Robinson in hem op te sporen? We gaan het zien!

Andy  4. Geplaatst op 17 november 2011 om 21:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Niko is De robison!! Hij is gewoon de beste robison ooit!

Rick  5. Geplaatst op 28 november 2011 om 21:44 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heb donderdag de finale gezien en ik moet zeggen dat Sascha echt moet winnen. Hij heeft de beste strategie gebruikt door zichzelf te zijn en als een underdog te sluipen als het ware naar de finale van de expeditie. Niko gun ik het totaal niet, want hij heeft alleen complotjes lopen te smeden voor zijn eigen welzijn. Hij kon er al uit liggen, maar hij had geluk dat zijn mede-kandidaten hem toen nog niet spuugzat waren. Over de cliffhanger kan ik alleen zeggen dat ik voor 99% weet dat die van Sascha erin gaat. Ze verlengen alleen het moment voor de kijkcijfers, want anders zou niemand meer kijken. Ook is het zo dat die pijl van Sascha in slowmotion aan het begin al naar rechts ging en het moet heel raar lopen moet de pijl ook precies de rechter op gaan van iemand anders. En trouwens, waarom zou die pijl er niet in zitten als ze als enige bij Sascha het moment uitzenden wanneer hij zijn eerste pijl die hij afschiet analyseert. Bij de eerste pijl van Niko en Tanja doen ze dat niet zo gedetailleerd. Als het toch zou zijn dat Sascha niet wint, dan moet het Tanja worden. Maar never maar dan ook never die vreselijke Niko.

Rick  6. Geplaatst op 01 december 2011 om 21:56 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Het bleek dus toch Tanja te zijn die ER heeft gewonnen. Eigenlijk ook terecht, want ze heeft het langst in de grot gezeten en een keer een proef van Niko gewonnen + de finale. Het wou ik dat Sascha hem won, want hij was mijn favoriet. Gelukkig heeft Niko hem niet gewonnen (in your face). Het enige wat ik verder achteraf toch erg irritant vond was dat de cliffhanger van vorige week een moment was waarbij Sascha zijn eerste pijl schoot en een grote kans had om erin te gaan. Wat uiteindelijk dus niet zo bleek na een week lang wachten. Helemaal voor niets. Ik moet het verlies accepteren en zeggen dat Tanja Dexters een terechte winnares is van expeditie robinson 2011.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X