Expeditie Robinson

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Expeditierobinson
Op zoek naar Expeditierobinson? - Zoek Expeditierobinson in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Expeditierobinson, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Expeditierobinson > Forum > Expeditie Robinson 2010 > Deelnemers Expeditie Robinson
  Expeditiero..  1. Geplaatst op 30 augustus 2010 om 15:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Vanuit eigen land verruilen Dennis Weening, Maxim Hartman, Regina Romeijn, Saar Koningsberger, Lange Frans, Nienke Römer, John van Lottum, Kim Feenstra en Sebastiaan Labrie onze drassige kleibodem voor een onbewoond Maleisisch eiland.

Vanuit België gaan Sergio, Stephanie Clerckx, Martine Prenen, Sugar Jackson, Tatiana Silva, Iwein Segers, Zsofi Horvath en Antony Arandia het overlevingsavontuur aan.

In de intro van 30 augustus 2010 zag je al flits van wie bij wie in het team zit? Heb jij al duidelijk wie bij wie in team komt? Het is niet Nederland tegen Belgie zag ik al. Wie is je favoriet?

Rembo&rembo  2. Geplaatst op 30 augustus 2010 om 15:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Maxim Hartman FTW!

Deze teamleider zal er helemaal voor gaan!!!

Go Maxim!

Patrick  3. Geplaatst op 02 september 2010 om 10:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Zelf denk ik dat lange frans nog wel eens een verassende rol kan gaan spelen, bij intro zag je dat hij goed voorbereid was! Maar misschien is hij wel fanatiek en wordt dat een opstakel voor hem?

Marlies  4. Geplaatst op 02 september 2010 om 10:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hej Robinson Fans!

Patrick ik denk dat Lange Frans niet ver zal komen! Te koppig...
Zelf ben ik Fan van Dennis, ben benieuwd vanavond heb er zin in!

Groetjes,

Marlies!

Bibi69  5. Geplaatst op 02 september 2010 om 15:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

leuke deelnemers, al ken ik niet alle vlamingen.
Alleen heel jammer dat dat modelletje kim mee doet, wat een naar en walgelijk en vals kreng is zij! En dan die tetter stem heel de tijd, want zij hoort (als enige) zichzelf wel heel graag praten...... als er nu nog iets zinnigs uit zou komen.....
Ik weet niet of ik het wel blijf volgen als zij erg lang er in blijft, ik krijg dan spontaan zin om mijn arm er af te rukken om naar de tv te gooien!
Maar ach, zo'n zwak typetje houdt het nooit lang vol zonder make up en spiegels!

Marlies  6. Geplaatst op 02 september 2010 om 16:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

@Bibi69

Ben het met je eens, op dat gedeelte van die armen na!
Zelf ben ik ook geen 'FAN' van Kim! Andere kandidaten vonden haar wel een sterkte tegenstander, gezien heet verleden vertelde ze in promo!
Ben benieuwd! hopelijk is ze er snel uit...

Sven  7. Geplaatst op 02 september 2010 om 22:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 02 september 2010 om 15:34 schreef Bibi69 het volgende:
leuke deelnemers, al ken ik niet alle vlamingen.
Alleen heel jammer dat dat modelletje kim mee doet, wat een naar en walgelijk en vals kreng is zij! En dan die tetter stem heel de tijd, want zij hoort (als enige) zichzelf wel heel graag praten...... als er nu nog iets zinnigs uit zou komen.....
Ik weet niet of ik het wel blijf volgen als zij erg lang er in blijft, ik krijg dan spontaan zin om mijn arm er af te rukken om naar de tv te gooien!
Maar ach, zo'n zwak typetje houdt het nooit lang vol zonder make up en spiegels!

Ik vind Kim ook irri.. Ze klinkt alsof ze permanent verkouden is.

Wat vind je van de leiders Maxim & Sergio?

Meike  8. Geplaatst op 02 september 2010 om 22:13 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Komt dat niet omdat ze een gehoorbeschadeging heeft?

Bibi69  9. Geplaatst op 10 september 2010 om 13:18 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Helaas, gisteren was ik blij met een dode mus, bijna kim er uit, maar nu toch lange frans.
Jammer, hij had nog voor wat spektakel kunnen zorgen.
Al begrijp ik wel, dat zijn soms eigenwijze houding niet echt stem bevoordelijk werkt.
Die kim doet mij iets te veel denken aan Janice uit de serie friends, alhoewel ik om haar toch kon lachen soms.... oh my god!!!!!!
Gisteren was ik wel ernstig verbaasd dat zij een wijs plan had over dat vlot! Maar die techniek heeft zij misschien geleerd van een vroeger vriendje die in het leger zat? By the way, die is zij na zijn dood wel erg snel vergeten en heeft zij vervangen door vriendje nummer 17, 18 en 19......
Wat de leiders betreft, beide kunnen beter, maxim doet zijn best en doet in ieder geval mee, al heeft hij soms een probleem met suggesties van anderen, hij probeert het toch!
Maar die sergio, in het begin kon ik om hem lachen met zijn grapjes en liedjes, maar nu wordt het best ergerlijk!
En vooral het helemaal niets doen, de andere mannen mee slepen in de zee (behalve sugar) en maar tactisch denken.
Maar ooit is hij zijn immuniteit kwijt en dan kan hij, denk ik, zijn biezen pakken!
Toch waardeerde ik zijn eerlijkheid tegenover de meiden, waarom hij die keuze had gemaakt over de zwakste schakel.
Of probeert hij met zijn eerlijkheid ook weer de charmeur uit te hangen?
Ik was wel blij Dennis te zien, ik miste hem al!
Ik moet altijd erg om hem lachen en ondanks dat hij alleen zit (met stroopwafels en winegums), weet hij zich toch te amuseren en ons ook!
Ben erg benieuwd naar volgende week!
Nog een slot opmerking: Wat een raar typetje, die stephanie! Al na 2 dagen kan ze niet meer en heeft ze geen reserves meer? Ze heeft alleen geworsteld om voedsel en nu al is ze op en naait ze haar groep!
Doe dan niet mee! Of (als ik even in clichés mag praten) heeft ze te erge afkick verschijnselen van het missen van het modellen poeder??????
Maar nog één nachtje was te veel, hoezo? Wat was het ergste wat kon gebeuren? Spierpijn in het ruggetje???????
iedereen veel kijk plezier en tot de volgende keer!
groetjes bibi

Rembo&rembo  10. Geplaatst op 20 oktober 2010 om 09:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Dennis en John zijn gestopt vorige week.. Pff wat een opgevers zeg!

Niet gedacht dat juist ZIJ zo snel zouden stoppen.

Sebastiaan & Jackson

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X